Leapsa peste leapsa…

Standard

Am primit zilele astea doua ….. pfff, care e pluralul de la „leapsa”? Lepse, lepsuri? :))

De la Sanjerica am primit un test care cica imi testeaza ideologiile… Ca oi fi de dreapta, ca oi fi de stanga, ca oi fi Authoritarian sau Libertharian :P… L-am facut, pe cuvantu’ meu de dictator ca l-am facut… Da’ rezultatul….nu stiu cat e de real, oricum, Hitler should be frightened. Sau eu? Sau voi? Haha, mai bine voi :))) Oricum, am zis ca nu-l postez, si nu-l postez!

De la Zizzou am primit o leapsa in care trebuie sa imi insir 10 ciudatenii. In primul rand o Diva nu are ciudatenii,  are capricii, da? Cine se simte gadilat la limba sa-mi dea vreo replica, vezi articolul anterior+paragraful de mai sus… La lista asta trebuie sa ma gandesc oleaca, dar o fac, la naiba!

1. daca imi place ceva, fac o obsesie pentru acel lucru, acea persoana, acea activitate. De exemplu, daca mi-a placut o carte, cumpar toate cartile acelui autor, chiar daca nu sunt bune de nimic. TREBUIE sa le am, nu ma pot controla.

2. relativ similar cu punctul 1: colectionez cani. Cani mari, cani mici, cani albe, cani colorate, cani insctriptionate, cani pictate, cani vechi, cani noi, cani de cafea, cani de ceai, cani de cappucino, cani de…in fine, ati prins ideea. Am ajuns pana la a-mi face in bucatarie, (la comanda, pe euroi), un dulap special pentru cani. Deja e neincapator, evident. Pentru curiosi, iata-l, contine aproape un sfert din canile pe care le am acasa la mine, (sau pe la mama, ca nu mai am unde sa le pun).

Cani

Cani

3. fac poze. Pana la infinit. Daca iesim undeva, trebuie imortalizat in poza, daca intram undeva, trebuie pozat, daca imi iau ceva, trebuie pozat, daca pierd ceva… Daca nefericirea face ca obiectele pe care vreau sa le pozez sa nu fie in pozitia ideala, stau minute, ore, oricat e nevoie, sa le aranjez pana sunt perfecte. Nu imi place sa fac poze cu oameni. Vezi punctul 1 si 2 as proof.

4. imi place frigul. Imi plac iernile geroase si cred ca m-as simti acasa in Siberia sau la Polul Nord. Imi place vantul ala rece, care parca te taie pe fata, noptile geroase cu cerul plin de stele, aerul acela pe care il simti pana in capatul plamanilor si care parca iti crapa dintii cand respiri…

5. mananc foarte picant. La orice mancare, in afara de desert…si, probabil nu mai am mult pana adaug si acolo…pun mult piper, si nu gatesc nimic fara chilli. Rontai ardei iuti murati as a snack. De aia sunt si foarte iute, probabil:))

6. nu pot sa dorm pe moale. Ma chinui, ma sucesc, ma invartesc, nu pot sa dorm si gata. Patul meu de-acasa, este patul perfect: un burete lat de un deget (de un deget de-al meu, pe lat, nu pe lung), pus direct pe scandura. Aia da odihna!

7. nu imi place sa fac ce „trebuie”. Daca „trebuie” sa fac ceva, nu mai fac. Daca nu am incotro, aman cat mai mult, taraganez, caut alternative, fac orice, chiar daca e mai obositor sau mai greu decat a face „ce trebuie”. Daca atunci cand ceva ce imi place cu adevarat devine „trebuie”, nu mai imi place.

8. nu pot sa tac. Daca nu imi convine ceva, daca nu sunt de acord cu ceva, daca ceva imi sta pe limba, scuip. Nu pot sa tac, TREBUIE sa spun ce am de spus, altfel ma sufoc, mor cu cuvintele in gat…si nu e ceasu’ inca ;) Pe langa ca spun direct, (si anume, intr-o discutie cu varu’ Alin, in care pentru binele lui si cu cele mai bune intentii il certam, urlam: Varu esti prost!!! Esti prost si esti limitat!!! (Varu ma iarta, ca stie ca ii vreau doar binele, ca unui frate), sau intr-o zi, am tuns-o pe Claudia in baia de la firma, cu o foarfeca de birou pentru ca nu imi placeau „latele alea ce i le-a lasat coafeza”), dar spun si foarte plastic si colorat, de exemplu intr-o discutie cu un „amic” doctor ii spuneam: deschide gura!!! Deschide gura sa imi faci analize la urina direct cu papilele gustative, sau, intr-un moment de maxima enervare, am navalit in biroul unei colege si am urlat: unde e c*rva dracului ca o f*t in gura cu toporu, cu lama, nu cu coada!!!. Acum regret ca am facut-o c*urva, si imi cer scuze fetelor muncitoare, la ea nu e cazul, nu o f*te nimeni nici pe gratis, dapai pe bani. :)  

9. nu stiu si nu imi place sa dansez. Nu inteleg dansul, nu inteleg ce sens are sa te zbantui aiurea, sa te misti fara alt scop decat ala de a te misca, fara un scop din care sa rezulte ceva….util, practic. Nu le inteleg pe Romi sau pe maicamea, care se uita in fiecare vineri pana pe la 2 noaptea la Dansez pentru tine, si se mai uita si a doua zi la reluare!!! Daca vrea cineva sa argumenteze: dansul e un sport, iti face bine la sanatate, bla bla – ia-te si da doua ture de teren, si considera-te sanatos. Daca cineva vrea sa vina cu textul: dar dansul la sentiment, corpuri imbratisate, obraz la obraz, etc, etc: ala nu e dans, e preludiu :D

10. n-am nici cea mai mica idee ce-s lepsele/lepsurile astea si cui sa o dau mai departe… Nu stiu daca a o da mai departe este un gest de prietenie, a nu o da e o impolitete, daca o dai cuiva care nu are chef sa o faca il jignesti, daca nu o dai cuiva care ar vrea sa o faca il jignesti…habar n-am.

Oricum, i-o dau lui Sanjerica, ca-s datoare,  lui Armin ca m-a invatat faza asta cu linkurile si acu fac abuz de ea, lui Q, ca e prea multa cultura la el pe blog si e cazul sa faca si el ceva mai frivol, Corinei deoarece cam trage chiulul lately,   si last but not least, lui Eujen, ca sa mai scrie si el ceva (!!!) si pentru ca-s curioasa ;)

Si pentru ca intre prieteni nu exista suparari, jigniri, gesturi gresite…invit pe oricine se considera prieten/amic al Marii Doamne, sa faca leapsa asta. Pe mine o sa ma amuze si o sa va cunosc mai bine, pe voi o sa va enerveze si o sa ma injurati, cum l-am injurat eu pe Alex (:))) v-am zis ca TREBUIE sa zic), dar am satisfactia de a va pune intr-o pozitie incomoda… Haha, is rea, stiu – aia era la nr 11. :P

11 răspunsuri »

  1. Diva draga mea, nu prea ne asemanam, cu exceptia numarului : 1,7 si 8.
    In rest stau colea si ma gandesc:
    1. Nu e corect ca ai topor si eu doar un amarat de par dublat de o jenanta bata, NU MA MAI JOC!!!
    2.Cum, naiba reusesti sa mananci asa picant fara sa iti amorteasca limba, deranjeze stomacul….si…cealalta parte..nu pot sa imi explic!
    3.Imi plac canile! toate! fara exceptii, m-am benoclat bine la fiecare in parte.
    4.Deamante zici…cate motive imi dai sa-mi simt invidia zgandarita! Uoff!
    Zi fraimoasa Mare Doamna!:D

  2. ti-am adus cana, si o port cu mine poate ne vedem sa ti-o inmanez,( noroc ca am avuto in geanta ca altfel nu stiu cum mancam compotu de cirese- fiindca mii cam greu sa urc scarile pana in bucatarie).

  3. @Doamna cu paru’
    1. scrie-i la Mosu’ :)
    2. Mancarea picanta e deranjata cand e mancata de mine, vezi citatele cu Ciac Noris :D
    3. Merci, poti sa contribui la colectie, nu se supara nimeni :D
    4. Deamante, stralucesc de pot citi noaptea lumina lor :P

    @Danutza….ma bucur ca ai prins aluzia suPtila :)) o accept si asa, second hand, cu pete de compot, ca doar e de firma, nu? :))

  4. M-ai scos din amorteala.:) Citind inca o data lista ta, am realizat ca mie mi-a scapat sa scriu ca desi imi place mancare in general, ador mancarea picanta sinu ratez nicio sansa sa nu traspir dupa un ardei sau o pasta de ardei iute.

  5. Pingback: curat ciudat, parol! « În lumea lu' Sângerică

  6. In sfarsit o fata careia nu-i place sa danseze. Eu credeam ca voi aveti toate dansul in vine … si-n picioare, si-n solduri, si-n toate piesele.

    Buna seara!

    PS: total de acord cu punctul 9. Si cred ca mai sunt si altele :).

Lasă un comentariu