Arhive zilnice: ianuarie 17, 2010

Leapsa de la Alex. Da, inca una :))

Standard

Am primit o noua leapsa de la Alex, si dupa ce mi s-a atras atentia si pe messenger ca trebuie sa ma ocup de ea, iaca, ma ocup :)) Bine, fac io figuri ca am vazut ca asa se poarta, dar trebuie sa recunosc ca imi plac lepsele astea, din mai multe motive: imi da ocazia sa vorbesc despre mine – ce subiect poate fi mai fascinant??? -; imi da ocazia sa interactionez cu alti oameni si sa ii cunosc mai bine si e bun material de scris cand nu ai nici o idee, dar ai chef sa scrii:). Nu o pasez la nimeni, ca mai am carne de la leapsa anterioara, dar daca are cineva si vrea sa imi paseze leapsa aia despre carti pe care o vad la toata lumea, o accept. Ca e lame sa o preiau singura :))

Amu, iaca raspunsurile:

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.

“[…] impas insemna ca e insarcinata. In noaptea aia in magazie, – Amos Oz, Poveste despre dragoste si intuneric, primita de ziua mea :)” 

2. Fără să verificaţi, cât e ora ? 21.50

3. Verificaţi. 21 : 43

 4. Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă) ? Treining gri, tricou de la Family Day Beius  si evident, tenisi rosii :P

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi ? La monitor.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului ? Televizorul si chestia aia (convertor, convector?) de gaz.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost? In dupa-amiaza asta, la Dia si la Georgel la o cina usoara de dive cu clisa de la sare si ceapa.

8. Ce aţi visat ieri noapte ? Gheata si pinguini (citisem in prealabil Shangri La-Crucea de sub Antartica, recomandata de tata).

9. Când aţi râs ultima dată ? Acu vreo 20 de minute in masina cu varushana Claudia legat de niste faze de vineri, dupa 4-5 ore de ras la Dia si Georgel.

10. Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi ? Frunze de (i)edera pictate de mine, un tablou cu floarea soarelui, un perete intreg cu carti.

11. Care-i ultimul film pe care l-aţi văzut ? Ceva cu Zohannustiucum, acu s-a terminat, am vazut vreo juma de ora din el.

12. Aţi văzut ceva ciudat azi ? Da, pe Blana refuzand sa ia cina cu noi pe motiv ca e dupa 7 seara, in puii mei, fataaa.

 13. Ce părere aveţi despre acest chestionar ? Stupid question!!! Sa trecem peste… – Aci am pastrat raspunsul lui Alex, dau o bere drepturi de autor :P

14. Spune-ne ceva ce nu ştim încă. Mi-e foame.

15. Prenumele copilului dumneavostră, dacă ar fi fetiţă. Sara.

16. Şi dacă ar fi băiat? Rares sau Dragos

17. V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate ? Da, si niciodata nu e prea tarziu.

18. Ce aţi dori să vă spună Dumnezeu la Porţile Raiului? „Pot sa raman si eu, te rog? Asa m-am plictisit pana acum pe aici”. :D Eu am crezut si o sa cred intotdeauna ca Dumnezeu are foarte mult simt al umorului.

19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, ce ar fi ? Eu POT sa schimb orice in lume, alegeti voi, si se face :)

20. Vă place să dansaţi ? NU, NU, NU – de 100 de ori NU. Eu cand dansez inseamna ca am intrecut orice limita a alcoolului in sanje.

21. George Bush ? Ce-i cu el?

22. Ce aţi văzut la televizor ultima dată ? Genericul de final de la filmu asta cu Zohan.